Gyakran ismételt kérdések

Gyakori kérdések

Telefonon tudok-e rendelni?

Az Ügyfélszolgálaton keresztül sajnos nem tudunk rendeléseket felvenni. Viszont a weboldalon, egy gyors regisztrációt követően, könnyedén leadhatod a rendelésedet . Ha nem sikerül - kérlek keress minket telefonon , szívesen segítünk Neked.  

Mennyi idő alatt szállítjátok ki a megrendelést?

Belföldön, a megrendelés leadástól / vagy kifizetéstől számítva, általában 1-3 munkanap alatt. Külföldi rendelés esetén, maximum 5 munkanap alatt. Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs kiszállítás!

Kérhetem e későbbi időpontban a szállítást?

 Maximum 2  napig tudunk elrakni terméket . Kérlek ezt vedd figyelembe rendelésnél .

Meddig “tartjátok” a megrendelésemet ha átutalással fizetnék ?

A Leadott megrendeléseket maximum 2  napig “tartjuk” 2 nap a fizetési határidő . Mivel minden bankban azonnali átutalás van , ezért nem munkanapot nézünk , hanem naptári napot , így a hétvége is beleszámít.  Ha ezután nem érkezik meg a leadott rendelés ellenértéke akkor aznap küldünk egy fizetési emlékeztetőt , sms- t , ha ez után sem érkezik meg az átutalás akkor a megrendelést töröljük és a megrendelésben szereplő termékeket visszatöltjük készletre. 

Regisztráltam, vagy rendeltem a honlapon, de nem kaptam visszaigazolást . Mi ilyenkor a teendő?

Kérünk ellenőrizd a levelezőprogram  SPAM mappáját is! Ha ott sincs, akkor valószínűleg regisztrációkor, rendléskor rosszul adtad meg az e-mail címet. Kérjük, fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz : 0630/604-8366

Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?

Kérünk vedd fel a kapcsolatot a futárral, az SMS-ben megadott telefonszámon. Díjmentesen másik kiszállítási nap egyeztethető a futárral. 

Ha nem jó a termék vagy nem tetszik vissza tudom küldeni ? 

Igen . Ha nem tetszik magadon, vagy nem jó a méret van lehetőséged visszaküldeni . Fontos hogy csak cimkés , kizárólag Új, nem használt hibátlan ruhát tudsz visszaküldeni . A visszaküldésére a vásárlást követően 14 naptári napon belül van lehetőséged . Olyan csomagot, amelynek átvételéért fizetnünk kell, nem áll módunkban átvenni. A visszaérkezett ruhákat bevizsgáljuk minden esetben .  A csomagot jól lezárva küldd el nekünk címünkre. Ha mindent rendben találunk, akkor a termék(ek) ellenértékét visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra. Amennyiben nem tartasz igényt a megrendelt termékre/termékekre, az elállási nyilatkozatot szükséges kitöltened. 

Címünk :  AdryFashion - A és T Hungary Kft 5000 Szolnok Szivárvány u 48 

 Van-e lehetőség felpróbálni ?

Sajnos nincs üzletünk , kizárólag a webshopon tudsz vásárolni

Miért nem tudlak elérni benneteket telefonon ?

A webshop 0 - 24 h ig elérhető . Rendelést folyamatosan fogadunk . Azonban telefonos elérhetőségünk kizárólag Hétfő- Péntekig 10 - 16 h ig elérhető . Ha kollégáink foglaltak , vissza fognak hívni a megadott időpontban . Email-ban sok esetben gyorsabban tudunk válaszolni kérdésedre . info@adryfashion.hu 

Miért jó nekem ha regisztrálok ?

Regisztrált vásárlóinknak egyedi kedvezménnyel , illetve kupon akciókkal kedveskedünk .   

Miért nem kaptam számlát a csomagban?

2020.Január 1-től minden számlát elektronikus formában állítunk ki, amit a fiókodban megadott e-mail címre küldünk el Neked. Ha nem jól adtad meg az email címedet kérlek írj nekünk 

Tudok a futárnál is fizetni  ?

Igen, természetesen, ehhez kérünk válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget. A futárnak bankkártyával is fizethetsz

Bankkártyás fizetést választottam , de véletlenül kiléptem. Hogy tudom kifizetni a rendelésemet ? 

Kérjük lépj be újra oldalunkra www.adryfashion.hu  Felső sarokban - Kattints a PROFIL gombra
Megjelenik a megrendelés szám : 8557-- ......    most kattints a megrendelés számra 
Most megjelenik a megrendelő lap , ha lentebb görgetsz a fizetési módnál a Bankkártyás fizetés 
Ott kérlek kattints a FIZETÉS gombra , és újra átirányít az oldal a fizetési oldalra

Mi történik ha nem veszem át a csomagot/mégsem kérem a megrendelést?

A megrendelést tudod töröltetni , mindaddig ameddig a futárszolgálatnak nem adjuk át . Ha már megkaptad az értesítést emailban  vagy sms-ben hogy a csomagodat szállítjuk már nem tudunk rendelést törölni

Ilyen esetben a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat. Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvétes rendelést nem tudunk tőled elfogadni  - fiókod letiltásra kerül

 

Nem vettem át a csomagot nem tartózkodtam a megadott címen , mi a teendőm ? 

Kérünk olyan címet adj meg rendeléskor , amin a szállítás napján elérhető leszel !

A csomagod feladását követően minden esetben emailt küldünk a feladás időpontjáról , illetve arról hogy másnap viszi a futár a csomagod . A fuvarcég minden esetben küld emailt és sms-t is amiben benne van futár telefonszáma, a csomagszám azonosítód, mennyit kell fizetni, milyen időintervallumban viszi ki ( 3 órás időintervallumot ad meg , ha nem vagy abban az időpontban a szállítási címen a futárt hívd ! Vele tudsz egyeztetni. A szállítás napján legyél telefon közelben !!! Mert a futár hívni fog , ha nem ér el akkor még egyszer kiviszi a megadott címre, De ha azt sem vetted át akkor visszaküldik a raktárba .

Amennyiben a csomagot nem veszed át, úgy sajnos nem tudunk újabb rendelést elfogadni Tőled

Utánvétel esetén az át nem vett csomag miatt cégünk minden esetben jogi úton fogja érvényesíteni a követelését a megrendelővel szemben mivel a szállítási költséget cégünknek meg kell fizetnie és fiókja letiltásra kerül . Ha kifizeted a szállítási díjat fiókod újra aktív lesz .

Nem kaptam sms - t és emailt a megrendelés feladásáról . Miért ?

A rendelések teljesítése 1-3 munkanap . Profilodba bejelentkezve nyomon tudod követni hol jár a rendelésed . Ha azt látod , hogy csomagod a Gls - nek átadtuk , valószínű nem jó adatokat adtál meg .